
Sascha Jungnickel olan kadife suikastçısında liderlik tasarımcısı, önceden IO'de Hitman dizisinde etkileşimli çalışmaydı. Bu hem de, bir üçüncü-kişi gizlilik suikast oyunu olacak, ama daha çok hikaye-sürülen, ve darca odakladı. Sen, WWII esnasında İngiliz özel bir çalışma ajanını oynarsın, misyonları tamamlamak, Nazi bölgesinin derine içinde gerçek olaylarda temel aldı. Jungnickel, yordu, oyun tasarımına insan gücü-yoğun yaklaşımdan IO, doğru Hitman'la hareket etmişti: Kanlı para. O, o oyunu yapması için 180 insanın bir takımını aldı. Sascha, daha küçük bir takımda çalışmayı istedi, ve düzey-özel olanları alaya almaktan ziyade oyun boyunca çalışacak olan makinecilerde odakladı.

Gizlilik, kadife suikastçısında, ikili bir haldir: Sen, saklanan her birisin, veya sen, değilsin. Bir hırsız: Ölümü andıran gölgeler, mor hattın, gösterdiğini biçimlendirir, eğer sensen. Senin silah-takımın, basittir: Arkadan öldürebilen bir bıçak, ama başka türlü faydasızdır; Bir sürükleyici, sıkı noktalar için; Ve senin, yapmak için yakın olamadığın herhangi birisi için bir nişancı tüfeği. Ama sen, düşmanın silahlarını alamazken, sen hala, onlara karşı bazılarını kullanabilirsin. Eğer sen, el el bombalarını taşıyan bir bekçiye yakınsan, sen, onu bıçaklamanın yerine topluiğneyi çıkarabilirsin, ve o, onun meslektaşlarına bihaber arkada dolaşacak, ve onların hepsini öldürecek. Oyunda sonra, gaz el bombaları, bir rolü oynar. Senin düşmanlarının, gaz maskeleri var, ama o, onları bir süre giymeyi alır. O, onların etrafında birkaç saniye manevra yapman için sana verir — senin şimdiden, senin kendi maskeni koyduğunu farz etmek — ve o, çoğunlukla senin olduğu bütün ihtiyaçtır.
Oyunun devamını okumak ve indirmek için
oyun indir sitesine girmeniz yeterlidir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder