9 Ekim 2008 Perşembe

Left 4 Dead Download

http://quicksave.ru/uploads/posts/1208012583_img_3442_left4dead_450x360.jpg

Kendinden-gölgelenen normal eşleştirme. O, senin senin oturacak yerlerinde otururken, o yapmadığını aldı? Bir saniye boyunca zombi sürülerini unut, bir kenara karmaşık ve ileri canlandırma sistemini koydu, ve sola doğru 4 ölü özel neyde yapacak olduğunu odakladı: Kendinden-gölgelenen normal eşleştirme. Kendinden-gölgelenen normal, neyi haritaya döküyor? Bizim, hiçbir fikrimiz yoktu, bundan dolayı biz, telefonu aldık, ve valfı sorduk. "Fenerler, gameplaya gerçekten bağlanandır", valfın teknik superbrain Jason Mitchelli'ne başlar, gelen argo için yola kaldırım döşemek. "Bizim geçmiş oyunlarımızda onlar, oyuncuya bağlandı, ama sol 4'te onların, silahlara bağlandığı ölü. Senin, tekrar doldurduğun zaman veya bir ittirme saldırısını kullandığın zaman, senin fenerin, onun, hareket ettiği gibi ve tavan veya bir yere doğru ötede işaret ettiği gibi o silahı izler. Bundan dolayı sen, zamanın kesin bir miktarı için göremezsin çünkü senin ışığın, düz ileride işaret etmiyor."
Bu, çokça, köşeleri tehdit etmeye ışığı atması için bir grubun yeteneğinin, yaşamın arasında farkı yapabildiği L4D'in şehre ait düzeylerinin karanlığı ile arttırılan bir etkidir, ve kavrayıcı bir dil ile boğulmak. "Gölgeler de, önemli görsel bir işarettir", Mitchell'e devam eder. "Onlar, şeylerin, 3D boşluğunda nerede olduğunu söylemen için sana yardım eder. Senin, senin, hareket etmesi için o gölgeleri görüyor olduğunu bombardıman ediyor olduğun gibi öyle, ve doğal ve inanılabilir bir yolda değiştirirsin — sen, o boşluğu çabukça algılamak için uygunsun." Kağıtta, ve screenshotsta hatta, o, görsel olarak hoş bir etkinin olduğundan daha çok hiçbir şey gibi görünmeyecek — ve biri, biz, eklemeye acele ederiz, o, diğer oyunlarda görülen oldu. Buna rağmen harekette, ne zaman, 30 bulaştırılan manyak tarafından kuşattı, gölgeler, bilinçsiz geri beslemenin afallatıcı bir derecesi, ve uzaya ait haberdar olmayı verir. Burada şimdi, bilime gelir.
"Kendinden-gölgelenen normal eşleştirmede", derin bir nefes almış olmak, "Katıca düz çokgenlerde senin bütün hafif hesaplarını yapmanın yerine, senin, normal bilgiyi içeren bir dokuma haritan var, o çokgenlere haritaya döktün, ve yerel olarak, sen, aydınlatmayı değiştiriyorsun" Mitchell'e başlar. Biz, bir ince olan bu teknik-sihirbazlığın son ürününe keseceğiz, ama senin ortalama aniden eşleştirmenin ötesinde yola gidecek olan etkiyi aydınlatmayı vurmak. Eğer sen şimdiye kadar, bir tuğla duvarı boyunca bir feneri yerleştirseydin, ve dışarı nasıl hafif seçimlerin olduğunu görseydin ve yüzeyin her ayrıntısını abartsaydın, o, L4D'de ne oluyor olduğudur. Valfın, onun, ciddi bir farkı yaptığı kaynak motoruna üzerinde koşmak olduğu diğer görsel etkiyle birleştirilen. Yapı-işleme tabi tut sonrama birkaç başına etkiler, L4D'in, görsel mühendisliğin bir marifetinden hiçbir şey daha az olmayacak olduğunu garanti etmek çalıştırılmaktır.

Oyunun devamını okumak ve indirmek için oyun indir sitesine girmeniz yeterlidir.

Hiç yorum yok: